سازماندهی مجدد نیرو‌های حماس در غزه یک اسیر صهیونیست دیگر بر اثر حملات اسرائیل کشته شد بایدن این بار ترامپ را به سخره گرفت حمله موشکی و خمپاره‌ای مقاومت به نظامیان صهیونیست در «کرم ابوسالم» هشدار حماس درباره سیطره رژیم صهیونیستی بر گذرگاه رفح | فاجعه انسانی روی خواهد داد نبرد‌های سنگین در خارکیف | روسیه از کنترل ۵ روستا در مناطق مرزی خبر داد خروج شرکت انگلیسی از پروژه نیوم عربستان به دلیل نقض حقوق بشر و سرکوب قبایل بومی معاون‌اول قوه‌قضائیه: از ابداع الگو‌های نوین حقوقی در استان حمایت می‌کنیم رئیس‌کل دادگستری خراسان‌رضوی: اجرای سند تحول قوه‌قضائیه باجدیت در این استان پیگیری خواهد شد با پنج منتخب مردم مشهدوکلات در مجلس دوازدهم آشنا شوید حسنعلی اخلاقی‌امیری، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی، کیست؟ + بیوگرافی ماراتن انتخابات به پایان رسید | ترکیب نهایی نمایندگان مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی مشخص شد احسان عظیمی‌راد، منتخب مردم مشهد در مجلس دوازدهم، کیست؟ اسامی کامل نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی رئیس قوه‌قضائیه در مشهد: خراسان‌رضوی در همه جنبه‌ها به‌ویژه قضایی باید سرآمد باشد با حضور اژه‌ای، رئیس کل دادگستری خراسان رضوی معارفه شد توصیه سخنگوی وزارت خارجه به نمایندگان پارلمان کانادا رئیسی: نویسندگان و هنرمندان تقابل شرافت و شرارت در غزه را به تصویر بکشند «حسنعلی اخلاقی‌امیری» به‌عنوان پنجمین منتخب حوزه مشهدوکلات در مجلس، انتخاب شد + فیلم جدول نتایج انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی به تفکیک رأی، حوزه‌های انتخابیه و گرایش (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

رئیسی با علی‌اف دیدار کرد

  • کد خبر: ۱۹۳۵۶۶
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴
رئیسی با علی‌اف دیدار کرد
الهام علی‌اف رئیس جمهوری آذربایجان در تاشکند با سید ابراهیم رئیسی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش شهرآرانیوز آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان با الهام علی‌اف، رئیس جمهوری آذربایجان در حاشیه شانزدهمین اجلاس سازمان همکاری اقتصادی اکو در تاشکند دیدار و گفتگو کرد.

رئیس جمهور به منظور شرکت در شانزدهمین اجلاس سازمان همکاری اقتصادی اکو به ازبکستان سفر کرده است. آیت الله رئیسی در بدو ورود در فرودگاه بین‌المللی اسلام کریموف تاشکند مورد استقبال عبدالله عارفوف نخست وزیر این کشور قرار گرفت.

آیت الله رئیسی در اولین برنامه سفر خود به ازبسکتان با شوکت میرضیائف دیدار کرد. رئیس جمهور در این دیدار ضمن ابراز رضایت از روند اجرایی شدن توافقات میان دو کشور به ویژه در بخش آی تی، تجارت، حمل و نقل و مسائل پولی و بانکی، بر ضرورت هدف‌گذاری و تلاش برای ارتقای بیشتر سطح همکاری‌ها در حوزه‌های یاد شده تاکید کرد.

آیت الله رئیسی در ادامه توسعه تعاملات سیاسی و اقتصادی با کشور‌های اسلامی، همسایه و همسو را از اولویت‌های اصلی سیاست خارجی جمهوری اسلامی عنوان کرد و با اشاره به اهمیت جایگاه سازمان‌های منطقه‌ای در زمینه‌سازی برای تسهیل روابط با کشور‌های همسو، بهره‌گیری از ظرفیت این سازمان‌ها را در تقویت مناسبات و تعاملات فی‌مابین مورد تاکید قرار داد.

شوکت میرضیایف رئیس جمهور ازبکستان نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از میزبانی از دکتر رئیسی و هیئت عالی‌رتبه جمهوری اسلامی ایران، بر ضرورت تقویت مناسبات و همکاری‌ها میان ایران و ازبکستان تاکید و از افتتاح خانه نوآوری ایران در تاشکند تشکر کرد و آن را موجب آشنایی بیشتر فعالان اقتصادی این کشور با دستاوردها، ظرفیت‌ها و تجربیات جمهوری اسلامی ایران دانست.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->